5/30/2006

Rezultati ankete kaj bi spremenili na tem blogu...














Glede na rezultate ankete smo se v Upravnem odboru ZeeFly odločili naslednje:
  • da bomo površno pretehtali vsa mnenja
  • da bomo upoštevali vsak glas
  • da bomo naredili ravno nasprotno
  • da bomo vedno naredili kar se nam zdi
  • da bomo na domu obiskali tiste, ki so glasovali za izbris bloga
  • da jih bomo ustrezno kaznovali
  • da bomo namotal en joint
  • da bomo spil en pir
  • da se ne bomo sekiral

Sprejeto na 111. skupščini Upravnega odbora ZeeFly organizacije ZeeFlyPeople dne 30.5.2006 v Badalaladu.

2 komentarja:

Centrifuzija pravi ...

Jaz bi rada povedala, da ste me postavili pred jako težko nalogo. In bi vse zacahnala, ampak ne morem. Prva zagotovo. Za drugo se mi včasih zdi, včasih ne. Tretja itak, ampak ker nimam partnerja in sploh ne morem o tem debatirati, bom kar zignorirala cel odgovor. Četrta - jasno. Peta - kaj je bila že druga - ne vem več nič, kdo sem, kaj sem, zakaj sem ... Šesta - wiiiiiiiii...

Anonimni pravi ...

Mogoče so si vprašanja res preveč sorodna, pa je izbira tako težja... eno pa je jasno - everybody wanna be ZeeFly :P