5/07/2006

čarobna banana

Po dolgem času sem preizkušal čarovniške moči. Čaranje z bananami je izziv, ki se mi je porajal ob centrifuznosti Bitches/Witches seminarja. Rezultati so pa skrajno zaskrbljujoči...


Še dobro da sem čaral s sadežem ;P

Posted by Picasa

dodano kasneje: ker sta bili vse prej kot naključni obiskovalki že kar preveč prestrašeni nad silno čarovnijo, jima podarjam še eno banano. Upam, da ju bo ta drugače vznemirjala kot prejšna...

21 komentarjev:

Wacky pravi ...

Kao oguljufana miss Nymphee!
Ker si tako hlepela po tolažilni nagradi nagradne igre Zeefly (omenjala si celo da si želiš banane), ti tole banano kar podarjam ;P
Kar se tiče dostave 6packa, pa se pozanimaj pri ZeeFlyih...

Centrifuzija pravi ...

Načeloma gojim prijazne odnose s pitoni. Vedno smo se lepo razumeli in še nikdar se noben ni takole zlovešče pačil. Več kot zaskrbljujoče je tole tvoje čaranje, Wacky.

Za udeležbo na katerem od prihajajočih simpozijev, konvencij in kongresov se bo pač treba malce bolj potruditi. V tej trenutku nam vzbujaš predvsem strah.

Wacky pravi ...

Saj pravim, da je bilo to čaranje zame zaskrbljujoče. Kar pomeni, da nisem hotel nič strah vzbujajočega pričarat, vendar še nikoli nisem čaral lepega vremena ali česarkoli prijaznejšega. Nepotreben rezultat pa sem posvetil tvoji blogerski sestrici, ker si je zaželela banane ;P

BTW; vsak pošten čarodej vzbuja strah...

Centrifuzija pravi ...

Z gotovostjo ti povem, da bo tudi ona prilično zaskrbljena in morda celo povsem zgrožena na ponedeljkovo jutro, ko bo zagledala tvoje darilce. Mene se je predvsem dotaknilo dejstvo, da je inspiracija izvirala iz mojega centrifuznega zapisa. No, v vsakem primeru ... prijetno čaranje še naprej!

miss.nymphee pravi ...

prilično zaskrbljena in povsem zgrožena sta še vseeno premila izraza...mislim da sem nekako na pragu zastoja srca in to nikakor ni nekaj kar bi človek pričakoval od nagrade...wacky...sprašujem se s čim sem se ti tako grdo zamerila da iz tele nagrade dobesedno sikajo ven grožnje...kljub vsemu me vsaj malo tolaži dejstvo da je nagrada podeljena virtualno in ne realno...zdj se grem pa nekam skrit...za vsak slučaj...;)

Wacky pravi ...

ja kam se boš pa skrila? pod mizo na jobu?! ;P

Wacky čarodej vse najde, Wacky-ju se nič ne skrije... ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...

hotela si banano in tu jo imaš! res ni s čokolado... vendar moraš priznat, da vseeno ni vsakdanja...

miss.nymphee pravi ...

/me pokuka ispod mize na jobu...matrvola res je čarodj...:S

in ja priznam...ni vsakdanja ampak a je res treba tkole strašit nebogljene nič krive punce???

Dirty Little M.F. pravi ...

zaznavam nek močan podton te umetnine...res ti da mislt...še zlasti ženskam...kajne?

miss.nymphee pravi ...

marsikdaj so mi na uho po taki ali drugačni poti prišle govorice da je banana od nekoga taka kot piton...verjetno sem čudna ampak kaj takega res nisem imela v mislih...:)

Wacky pravi ...

za čarovnico ti potemtakem malo primankuje domišlije... ;P

miss.nymphee pravi ...

tega nikakor ne bom priznala...v dotičnem primeru se bom sklicevala le na to da sem običajno gledala iz vidika uporabnosti...;)

Wacky pravi ...

kako pa komentiraš naknadno dodano banano? tam se šele lahko začne debata o uporabnosti ;P

miss.nymphee pravi ...

uf...hudiča...a si se ti odloču čarat samo na bananah...in zakaj zavraga more bit vse tko SF mutantsko...če bi bli teli dvojčici obrnejeni vsaka v drugo smer bi še nekak razumela...al pa da bi blo med njima malenskost praznega prostora...ja...potem bi se dalo razpravljati o uporabnosti in še čem drugem...zaenkrat pa sem še vedno samo pri bizarnosti in vedno bolj zaskrbljena nad tvojim čarovništvom wacky...dj še mal potreniri...vajenc...:P

Wacky pravi ...

zdaj sem pa zares obupal nad tvojo domišljijo ;P

Centrifuzija pravi ...

Wacki, jaz mislim, da je za prvič čisto zadovoljivo ... karkoli je to že bilo. Verjamem, da bo šlo z vajo in izpopolnjeno tehniko le še bolje.

Centrifuzija pravi ...

Wacky, šele zdaj sem videla!!! Super. Kakšen napredek! DOUBLE PLEASURE! Užitek za obe - no, pač z malce posredovanja in banana splotom. Ampak vseeno. Jaz pa sem naravnost navdušena.

miss.nymphee pravi ...

hja wacky...in zdj si obupen...:)

ni hudga...nad mano ljudje konstantno obupujejo...ampak sama nikoli...in to je edino kar šteje...;)

hehe se mi je zdel da bo vrtljiva nad telimi čarovnijami bolj navdušena...kurci in vse kar liči na njih so pač njena specialiteta...sama sem le ponižna vajenka...;)

Centrifuzija pravi ...

Ampak Nymphee, to je vendar ena od najboljših poosebitev NAUGHTY BANANE. Pravi čarovnik, rispekt! Mislim, da si Wacky zasluži javno priznanje s strani najljubših čarovnic.

miss.nymphee pravi ...

za javno priznanje je še prezgodaj...vsaj z moje strani ker po novem premorem nekaj insajdrskih informacij in se mi mogoče svita da ima prikazana banana kaj malo veze z wacky-jevim čarovništvom...;)

Centrifuzija pravi ...

Jaaaa .... šeeeeeeeeeeeeee ....

Wacky pravi ...

zaradi povpraševanj in namigov šaltam na koruzne storže ;P