9/12/2006

Nekega dne je Bog prišel k Adamu in mu rekel:"Dobro in slabo novico imam zate."

"Prav, naj najprej slišim dobro."

"Zate sem pripravil dva nova organa. Prvi se imenuje možgani. Postal boš zelo pameten, ustvarjalen in z Evo boš lahko imel čudovite pogovore. Drugi organ, ki sem ga pripravil zate, pa se imenuje penis. Omogočil ti bo, da boš lahko razmoževal svojo novo, inteligentno podobo in z njo napolnil ves planet."

Adam je bil navdušen in je vzkliknil:"Prelepe darove mi prinašaš. kaj bi po takšni novici sploh še lahko bilo slabega?"

"Slaba novica je, da boš imel le toliko krvi, da bo hkrati lahko napajala le enega od obeh organov."

Pozdravček od Maggie

2 komentarja:

Wacky pravi ...

bodi hvaljen Jahve!
večno ti bom hvaležen za oboje!
krvi v obeh glavcah pa nerabim istočasno ;P

BTW: a, Evi je tud kej dal - kokr vem je spodi bolj lukna, kaj pa zgori ter navsezadnje kje je potem kri???

Dirty Little M.F. pravi ...

Hja.

Bog je dal Evi zelo pomemben organ.Rekel ji je:"Eva,dal ti bom zelo pomemben organ,jezik.Z njim boš Adamu vzbujala naslado na penisu,rada pa ga boš vrtela tudi pri pogovoru s prijateljicami,ki jim boš lahko povedala,če ima Adam majhnega.Skupaj boste potem z njim primerjale različne velikosti svojih moških ter se smejale in jokale ob Sexu v Mestu.Na žalost mi je kot božanstvu zmanjkalo primernih idej,zato sem se "odločila",da ti spodaj pustim luknjo,ki jo imam tudi sama,da lahko navijam adamovega boga okoli prsta kolikor hočem.Samo pokažem mu luknjo,pa je,hehe....":)))))