9/19/2006

Blog Star Centrifuga

Gledam oddajo Resnična Resničnost na RTVSLO1 in ne morš vrjet, Centrifugin blog na veliko na TV ekranu! Neki so govoril o blogih in o tem kako lahko v petih minutah odpreš svoj blog ko nato prikažejo Si.blogs listo in iz spiska blogov izbrejo prav Centrifugo. Zravn je biu še of course Chewap (škoda da se niso zapelal do Zee-ja), k je blo glih po abecedi. Full hudo Tamara . Zdej si u ibr reklamo dobila.



Ns(bloggerje) zanima kaj boš zdej, k si famous, pa a nas boš sploh še kej poznala? :)))


btw pa še link za ogled oddaje čeprov še ni gor k je blo to šele dons na TV-ju. No sej k bo pol klikn ane..

Na zahtevo zvezde smo skenslal video, čeprov se nm zdi full kul...

7 komentarjev:

Centrifuzija pravi ...

Joj, joj. Kaj ste mi to objavili? Dajte umaknit hudiča, lepo prosim. Vas res ne bom poznala, če mi ga boste takole sračkal.

Oddajo bom pa počekirala, ko bo objavljena, ja. Thx.

Anonimni pravi ...

Frendi med sabo, anede.

ZeeFlyPeople pravi ...

nč ne bomo brisal... prov hudo je... d best... ubistvu si pridržujemo pravico do svobodnega bloganja pa he he pa smajli fajsi pa brez zamere...

Centrifuzija pravi ...

Vse bi vas bilo treba po riti našeškat! In veliko srečo imate, da se ne poznamo osebno, ker bi vam intenzivno težila zaradi tega. Mulci predrzni ste, da boste vedeli! Pa en CD ste me dolžni, ker sem dobro odgovarjala na nagradno igro. In piknika ni bilo sploh! In zunja je mraz. In jebena zima bo.

ZeeFlyPeople pravi ...

Seveda. Prov maš glede vsega. Tut mi se sprašujemo kako pa kaj glede piknika. Ne misli si da zdej k si zvezda da smo mi pozabl nate;) Dobila boš Razmišlja se tudi po zimskem pikniku. Poznaš kakšno dobro zimsko lokacijo?

pa don't worry si prva na zeeguest listi

Centrifuzija pravi ...

Saj, zdaj sem pa prva, ko sem slavna ... Včasih so bile druge v prvem planu. No, kakorkoli. Nisem zamerljive sorte. In tudi tole bom preživela. Kaj pa čem. Najboljše zimske lokacije so pa tropske. Tam je toplo tudi pozimi. Lepo si imejte, jaz grem malo južnije ...

Centrifuzija pravi ...

OOOOOOoooo, prijazno od vas. Poleg tega sem pogledala famozni posnetek in mislim, da je bila Centrifuga odprta 2,17 sekunde. Tako kot približno 10 drugih blogov. Skratka; tukaj med vami sem bistveno večja zvezna - še posebej, če upoštevam da ste na mojo željo umaknili filmček. Hvala, hvala, je že v redu, ploskanje ni potrebno, hvala. :)