3/20/2006

Za clane...

Hja, kje naj začnem? Sfukan sem za tri, ampak vseen... ob koncu dneva se prileže še en post. Pa tko, ker nisem v Ljubljani. Pa mal pogrešam svojo družbo. Anyway, dan dolg sto na uro. Začel zgodaj dopoldan, kava s kolegom, pol še s šefom. Hudo, na izi, yessss. Roba natovorjena, plan narejen, vožnja na Bled pa po planu. Še tri dni. Priprava na konferenco, vse gre super, pol pa komplikacije. Valda, naročniki. Pa sej je zmeri tko, lahko bi vedel. Ampak človek vedno upa. Sicer je pa vseen, ura je še danes, mi smo pa že končal, hehe. Ja, zajeban je evente organizirat. Je pa tud zabavno. In to odtehta. Tud slabo plačo, konc koncev. Zdej pa ven, na pivo do 6. Potem pa đoli, pa spat. Ah, ker dan. Ne vem ali bi se pritoževal, ker mi je po drugi strani ta intenzivnost zelo ljuba. Kaj pa vem, me že priganjajo. Ne bom več tuhtal, ker bi preveč trajalo in vzelo še več besed, ki pa ne bi pripeljale do nekega smiselnega zaključka. Sej bom še dva dni tuki...

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja pa ne da ns kr že pogrešaš... bogi revček... heheh

Anonimni pravi ...

Ah, sej ne tolk no. Manj kot tebe tvoji bratranci iz Triglavskega narodnega parka...

Armandoxxx pravi ...

LOL

Anonimni pravi ...

tkole pa nauš govoru čez moje bratrance.... sej boš dobu batine k pridš nazaj.... hahahaha

Anonimni pravi ...

Hmmmmm, kako sem se najedel. Medvedji golaž, dvojna porcija, odlično! K pridem v Jarše vam vsem naredim medvedji golaž, sam Medija rabm, hehehehe.

Wacky pravi ...

Če pa nardiš medvedji golaž iz našga Medija, pa bom tud jst pozabu, da sem vegi ;)

Anonimni pravi ...

Se splača prekršit svoja načela za gurmansko specialiteto v poprovi omaki s sirom. Iz Clevelandske naravnost na vaš krožnik.

Anonimni pravi ...

Se vam ne zdi da bo premastn

Anonimni pravi ...

Hja, je treba znat pripravt meso, pa še za ocvirke bo dost ostal.

Anonimni pravi ...

predvsem za ocvirke

Čeprou bi blo bolš jesen cvret ocvirke :)

Anonimni pravi ...

madona ste smešni... če boste iz mene golaž nardil, pol vsaj upam , da da se vam ne bo kšna koščica zataknla u grlu, pa da vas slućajno ne bo pol zgaga pekla drug dan, kajti, potem boste šele videli, da je to biu najboljši golaž u vašem lajfu...

p.s. maščoba se začne topiti pri 110°C