5/16/2006

Spet mau poezije

MLADOST
Mladost... oj, to je beseda,
sama zmeda,
večna beseda,
lepa in neveda.
Mladi smo le enkrat,
ali nobenkrat,
vsi smo radi,
zlasti mladi.

A odrasli bomo vsi postali,
se mi nič ne bomo bali.
Skupaj bomo v starost šli,
le kdo se je še veseli?

Ko si mlad,
uživaš rad.
Bodi to še kar naprej,
vse dotlej,
dokler zemljo še vidiš, hej!


SAMOTNI OTOK
Živim na samotnem otoku,
Sam, osamljen
Zbluzen
Loteva se me blaznost,
počasi norim,
hitim,
želim da preživim.

Norost je most,
most genialnosti,
most nenormalnosti,
most nemoralnosti.

Popolnoma sem znorel.
V ribah iščem zlato.
Zlato zlatega krapa.

Zlatotopko zlivam v trebuh.
Ta se topi, cvrči,
konča bedne moje dni.


KAVA
Sedim zjutraj
nežno srkam kavo,
lavo mojo,
mojega zanosa.

Lepa, črna je vsa,
da ne pade mi na tla.
Ljubim jo, kot srcu ljubo damo,
nikdar samo,
vedno z mano.
Ko pa konec je
slasti pregrehe,
vnamejo se tam še strehe.
Zato te prosim,
le nikar,
spij ne kave,
ne neti še požar.
PRIHODNOST
Gledam v prihodnost...
a se je bojim,
Čutim jo....
a me zmrazi pri srcu.
Zdaj vam jo podajam,
nimam veliko besed.
Besede ne gredo iz ust.
Kajti, če bi vi videli to,
kar jaz vidim,
bi si zaželeli še danes umreti.
Kajti to je vse, kar vas čaka....
ŽAL

Žal mi je rojstva,
žal mi je življenja,
smilim se samemu sebi,
tako da mi je vsega žal.
A smrti mi ni žal.
Mi je že drugega preveč.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

tole pa ni slabo... keep it up...

Anonimni pravi ...

Mejhn vpogled v zanimivi opus našega zmedenega prjatla...

PsY pravi ...

Tvoje in moje izgubljene oči,
prepleteni telesi ujeti
v nasladi majske noči,
drhteče ustnice zarisane v poljub,
besede neizrečene
in tisti najlepši možni obup.

Anonimni pravi ...

uuu, no to me je pa kr mal pogrel :) me like it

PsY pravi ...

Verjamem in hvala.

Anonimni pravi ...

Hja, zdej sem si še blog ogledal, pa bo tisto od prej še bolj držal :P

PsY pravi ...

Tudi to verjamem in še enkrat hvala.

Anonimni pravi ...

Prosim, ni za kaj. Pa še se oglas pr nas :)

Dirty Little M.F. pravi ...

Radosti

Majhne radosti so naše,
vaših se še nismo dotaknili,
čašo celo smo popili,
vinca rujnega,veselga,
tudi včasih pivce me zadega.

Ljubezni vse hrepenijo,
kakor vrtnice venijo,
nove,sveže in zelene,
včasih so rumene,
rdeče ali rajši blond,
dokler ne zrastejo v sive.

Takrat oko se preteklosti nasmehne,
reče mirno "lepo je blo" in rahlo zavzdihne,
nekoliko se sam sebi smili,
ali...ne po sili.

Sivi lasje in sive mrene,
koprene so do konca časa,
zato nazdravimo mladosti naši,
preteklosti,prihodnosti in polni čaši,
vince,pivce vzemimo,
ter lepo se nasmejimo.


DLM,avtor

Anonimni pravi ...

Zijati!!!

Kuga pa zjaš?
sej vidš da nč ne djaš...