4/19/2007

Tonček & Gregorček

George je prišel na obisk k angleški kraljici. Med pogovorom jo
vpraša: "Kako se da uspešno voditi državo? Imate kakšen nasvet?" Kraljica odgovori: "No, najbolj pomembno je, da si obkrožen z inteligentnimi ljudmi."

George se zamisli in vpraša naprej:
"Kako pa prepoznam inteligentne ljudi?"

Kraljica srkne malo čaja in reče:
"Oh, enostavno. Zastaviš jim uganko."
Nato pritisne na gumb na interkomu in rece:
"Prosim, da pride Tony Blair k meni."

Tony Blair pride v sobo:
"Da, kraljica?"

Kraljica se nasmehne in mu zastavi uganko:
"Povej mi tole, Tony: Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in
ne tvoja sestra. Kdo je to?" Tony ustreli kot z neba: "To bom najbrž jaz."

Kraljica se mu nasmehne.
"Zelo dobro, hvala!"

V beli hiši...
George je malo v dvomih, zato hoče govoriti z Dickom Cheneyem. "Dick, povej
mi, nekaj. Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja
sestra. Kdo je to?"

Dick se zamisli:
"Hm, nisem siguren. Lahko počakaš minuto?"
Dick gre in vpraša vse svoje svetovalce, vpraša mnogo ljudi, a noben ne ve
odgovora. Končno na stranišču sreča Colina Powella, pa ga vpraša: "Hej,
Collin, mi lahko prosim odgovoriš na eno vprašanje? Tvoja mati in tvoj oče
imata otroka.To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"

Collin se obrne in reče:
"To je pa ja enostavno, to sem jaz!"

Dick Cheney se nasmehne in se zahvali.
Pride nazaj do George in mu pove:
"Hej, našel sem odgovor na uganko. To je Collin Powell!"

George vstane, se jezno obrne in nadere Dicka:
"Ne, ti idiot, to je Tony Blair!"

Ni komentarjev: