3/31/2007

Malo mi je dolgčas v službi...

Včeri sem bila na koncertu skupine Cubismo v Cvetličarni in moram rečt, da so fantje fenomenalni...no, tud njihova glasba ni slaba:)ne, ne, se samo hecam, res je bil dober žur. Tile petki, ki se končujejo v sobotah, me čist zdelajo...Ful bi blo fino, če bi lahko potem vstal in se počutil fantastično! Recimo, da bi obstajal nek gel za tuširat, ki bi imel magičen učinek takojšnega dobrega počutja..ja, dišal pa bi po jagodah...to bi mi blo zelo všeč:) Sej mislim, da nek kvazi anti-hangover gel celo obstaja...moj mali bratec, velik žurer, ga je baje sprobal, ampak kot si lahko mislite, se nivo njegove podrtosti po uporabi tega neverjetnega gela ni zmanjšal. Fak, zdej me je pa spet v glavi začel kljuvat..bom kr nehala. Pa še stranke mam v knjigarni...
Pozdravčk od Megi

1 komentar:

Dirty Little M.F. pravi ...

Proti mačku je(po mojem osebnem mnenju,se ne strinjajo vsi!)najboljša še zmeraj bloody mary...lp..:)